Retningslinjer og anden information

Overordnede regler for brug af multihuset

  1. BØRN UNDER 15 ÅR MÅ KUN VÆRE I MULTIHUSET I FØLGE VOKSEN. Dette både af hensyn til børnenes sikkerhed og af hensyn til "multihuset".
  2. Hvis man er en flok, der tager sammen booker og bruger multihuset, så skal alle komme fra husstande med multihus abonnement eller tilsvarende.
  3. Man er selvfølgeligt ansvarlig for, at man efterlader multihuset aflåst og opryddet, og i øvrigt overholder retningslinjer for brug af multihus
  4. Hvis man ønsker at booke multihuset til afholdelse af børnefødselsdag, så læs nærmere her: https://www.nimif.dk/boernefoedselsdag/
  5. Hvis man har multihusabonnent så book haltid via kvik-booking. Hvis du skal booke til børnefødselsdag, så skriv til booking@nimif.dk (læs mere her: https://www.nimif.dk/boernefoedselsdag/)
  6. Foreninger, klassearrangementer mv: kontakt Nim skole for bookning
  7. Alle øvrige arrangementer: Her henviser vi til forsamlingshuset. Se https://www.nim-forsamlingshus.dk/

Man kan læse retningslinjerne for brug af multihuset i afsnittet herom.

Hjælp hinanden

Det er altid sjovt at være i multihuset, men det er sjovest, når redskaber og rekvisitter er til at finde og i orden, herunder at redskabsrummet er ryddeligt, når man forlader hallen igen. Alle rekvisitter og redskaber skal anvendes til det, de er beregnet til. OBS: Air-track og trampolin kræver speciel instruktion før brug, så disse må ikke anvendes. Til venstre for døren ind til redskabsrum 2 er fotos af hvordan tingene skal stå. Kontakt Nim if hvis der er spørgsmål.